spacer
www.eupv.org | espai web d'esquerra unida del país valencià

contacte | documents | enllaços | joves eupv | compromís pel país valencià | izquierda unida
inici
secretaries
àrees d'elaboració
organització eupv
representació institucional
estatuts i manifest
noticies
documents eupv
enllaços
contacte
buscar
convocatòries i mobilitzacions
mocions en les institucions
Pancarta
Pancarta
 
inici arrow noticies arrow col·lectius locals i comarcals arrow ESQUERRA UNIDA RECLAMA A L’AJUNTAMENT DE VALÈNCIA UN PLA DE CARRIL BICI “REAL, URGENT I SEGUR”

ESQUERRA UNIDA RECLAMA A L’AJUNTAMENT DE VALÈNCIA UN PLA DE CARRIL BICI “REAL, URGENT I SEGUR” PDF Imprimir Correo
05-02-2010 a las 13:38:22
El coordinador d’EUPV a València, Amadeu Sanchis, ha cridat a la participació en la manifestació del pròxim diumenge 7 de febrer per a reclamar un veritable carril bici al centre de la ciutat “i que s’amplie a tota València, així com que aquest no lleve terrenys als vianants de les voreres, sinó que el carril bici es faça guanyant terreny a la calçada”.

Per a Esquerra Unida amb aquest pla “no solament estaríem millorant la seguritat de vianants i ciclistes, sinó que a més estaríem introduint un element de sostenibilitat en la ciutat al reduir l’espai dels cotxes i potenciar la utilització d’un transport còmode i no contaminant com són les bicicletes”.


Sanchis afegeix: “aquest carril deuria estar ben delimitat i separat dels carrils dels cotxes per garantir la seguretat dels ciclistes i no hauria de cobrir únicament, com fins ara, les principals vies de la ciutat, sinó que haurien d’arribar a la pràctica totalitat dels carrers de la ciutat”.

<Anterior   Siguiente>
spacer
Pancarta
Pancarta
 
Pancarta
Pancarta
Pancarta


Mambo is Free Software released under the GNU/GPL License.
spacer