blog de miguel angel pavon
València, 02/03/08

EUPV estudiarà accions legals contra l’autorització de Porxinos

La coordinadora i diputada autonòmica Glòria Marcos creu que “el PP actua de manera caciquil, intentant guanyar vots amb el seu futbolerisme, quan la requalificació de Porxinos no és un tema esportiu sinó de negoci pur i dur”

L’aprovació definitiva del Pla Porxinos per part de la conselleria de Medi Ambient és, per a la coordinadora d’EUPV, “un exemple de l’ús interessat que fa el PP de les institucions, perquè es fa a uns dies de les eleccions, intentant guanyar vots amb un futbolerisme d’ocasió”.
Glòria Marcos recorda que el València CF ha obtingut permís per construir 2.676 vivendes en uns terrenys reclassificats de 1,2 milions de metres quadrats, “sense que estiga garantit el subministrament de recursos hídrics, ja que ni la Confederació Hidrogràfica del Xúquer ni el Tribunal Superior de Justícia s’han pronunciat encara”.
Encara està pendent de resolució el recurs contenciós interposat per la Confederació Hidrogràfica, i “Esquerra Unida estudiarà iniciar accions legals contra una decisió que atempta contra el patrimoni natural de tots els valencians, ja que se sacrifica una zona d’alt valor ecològic i arqueòlogic per construir una urbanització privada”.
Esquerra Unida ha estat des del principi en contra del Pla Porxinos, considerat “insostenible ecològicament, socialment i urbanísticament” per la regidora de la formació d’esquerres a Riba-Roja, Carme Folgado.

[<< portada]

 
2008 esquerra unida del país valencià > contacta: eupv@eupv.org > tel: 963 841 888 > Gran Via Ramón i Cajal, 55-2ª 46007 València
esquerra unida i republicana és la coalició electoral d'Esquerra Unida del País Valencià i Izquierda Republicana