Marga Sanz: “El Consell ens situa a l’avantguarda de l’apartheid sanitari”

divendres 31 agost 2012  |  Publicat a: Actualitat, País Valencià, Portada

Sanz demana la dimissió del conseller Rosado per la seua irresponsable improvisació amb l’apartheid sanitari i la privatització del sistema sanitari

La síndica d’Esquerra Unida en les Corts Valencianes i coordinador de la formació d’esquerres, Marga Sanz, ha demanant la dimissió del conseller de Sanitat coincidint amb la posada en marxa, a partir de demà de “l’apartheid sanitari”. Sanz també ha criticat al vicepresident del Consell, José Císcar, per la seua “intolerable justificació” d’aquesta mesura, que segons la dirigent d’esquerres, “ens situa en la llista de les poques comunitats autònomes que neguen l’accés a la sanitat pública a aquelles persones que no disposen de papers”. A més, Sanz ha assenyalat que “la improvisació del conseller Rosado tant en la privatització de la sanitat com en la posada en marxa de l’apartheid sanitari ha sigut desastrosa i irresponsable”. “A Rosado se li ha anat de les mans la gestió de la Conselleria”, conclou la síndica d’EUPV.

Marga Sanz ha declarat que, a partir de demà, estem “a l’avantguarda de l’apartheid sanitari pel seguidisme del PP valencià d’una mesura racista i completament innecessària”. “Per això demanem la dimissió de Rosado. La Conselleria de Sanitat necessita un conseller que no improvise i que respecte els drets humans”, ha afirmat la dirigent d’esquerres. “Resulta inquietant que les contradiccions diàries del conseller amb l’exclusió dels immigrants, cada dia anunciava ocurrències sense cap sentit”, ha afegit Sanz.

Cerca