Sanz exigeix la dimissió “urgent” de la gerent de FGV
La síndica d’EUPV i coordinadora de la formació d’esquerres, Marga Sanz, ha qualificat de “gravíssimes” les informacions aparegudes hui a un mitjà de comunicació, les quals fan públic que Metro València contractà a una consultora per a que instruïra als tècnics que varen comparèixer en la comissió d’investigació de l’accident de Metro a Les Corts i aquestos argumentaren que va ser un accident. “Si aquestos fets es demostren no sols són d’una gravetat incommensurable, sinó que fan palesa la misèria moral de la què va ser capaç el PP per donar-li carpetada a una de les majors tragèdies ocorregudes a València”. Esquerra Unida reclama d’immediat que s’òbriga de nou una comissió d’investigació que aclare aquestos fets i tot el que envolta l’accident i es depuren responsabilitats “d’una vegada per totes”.
Esquerra Unida ja ha demanat en reiterades ocasions que la gerent de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, Marisa Gracia, investigada per la Fiscalia per alterar informes per a beneficiar contractacions, dimitisca del seu càrrec. “Ara un altre motiu més que sumar-li, i d’extrema gravetat. És indignant que Gracia ja fora la gerent de FGV quan va ocórrer l’accident, que mentira en la comissió de Les Corts, tal i com es publica hui a la premsa, i que continue en el càrrec ara”, critica Sanz.
La parlamentària d’esquerres apel·la directament al president de la Generalitat: “si el senyor Fabra té, no ja sols la responsabilitat del seu càrrec, sinó la consciència i la moral que s’ha de tenir, apartarà a Gracia, admetrà una nova comissió d’investigació i permetrà que la llum i els taquígrafs arriben d’una vegada per totes a aquest accident”.
Sanz afirma durament: “davant aquestos fets, esperem que es pense, per primera vegada, en les víctimes de l’accident i en els seus familiars, així com en la resta de ciutadans i ciutadanes que durant més de cinc anys hem patit la deshonra d’una administració immoral, mentidera i absolutament miserable”.






