Marga Sanz (EU): “La CAM ha de ser una banca pública per a tots i totes les valencianes”

dimarts 16 agost 2011  |  Publicat a: Actualitat, Administració Pública, Alacant, Àrees, Economia, Notícies, País Valencià, Política Social i Pensions, Portada

La portaveu d’Esquerra Unida a Les Corts, Marga Sanz, ha exigit que la CAM “no acabe privatitzant-se després d’haver sigut intervinguda amb fons públics”. Per a la diputada d’EUPV, “la CAM hauria d’estar en mans de la Generalitat” ja que “cal un instrument financer públic”, ha afegit. “La solució no està en vendre la CAM a trossos o, com proposa la ministra Salgado, en un únic paquet: la solució és convertir-la en banca pública”. A més, Sanz ha recordat que Esquerra Unida considera que a banda de responsabilitats polítiques també podrien haver-hi responsabilitats penals.

“No és admissible que la CAM s’haja de salvar amb diners públics per a vendre-la més tard al millor postor, especialment quan la caixa ha estat saquejada més que gestionada”, ha afirmat la coordinadora d’EUPV. Sanz ha reclamat que la CAM “es transforme en una banca pública” i passe a mans de la Generalitat per a tindre “un instrument financer públic”. “La solució no està en vendre la CAM a trossos o, com proposa la ministra Elena Salgado, en un únic paquet: la solució és convertir-la en banca pública”, ha explicat la diputada d’EUPV. “Esquerra Unida -ha afegit Sanz- des del principi s’ha manifestat contrària al pacte entre el PP i el PSOE per acabar amb les caixes d’estalvi”.

La portaveu del grup parlamentari d’EUPV també ha recordat que la formació d’esquerres sol·licità a Les Corts el passat 25 de juliol una comissió d’investigació sobre la CAM. En aquest sentit, Sanz també ha indicat que per a la seua formació “a banda de responsabilitats polítiques o civils també podrien haver-hi responsabilitats penals”.

València, 16 d’agost de 2011

GABINET DE PREMSA ESQUERRA UNIDA


Cerca